Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και νέα τεχνολογία : Στάσεις και επιδόσεις δασκάλων σε σχέση με την ηλικία και το φύλο τους

Part of : Επιστήμες Αγωγής ; No.1, 2001, pages 73-85

Issue:
Pages:
73-85
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
References (1):
  1. Atkins, Ν.Ε. και Vasu, E.S. North Carolina State Univercity, «Measuring Knowledge of technology Usage and Stages of Concern about Computing: A study of Middle School Teachers».NCREL- Profile Tool Self-Assessment Page, «Take Self-Assessment», http://209.1/4.123.254/ncrel-dodea/FMProVoelkl, K.E. και Ç Gerber, S.B. (1998). Using SPSS for Windows, 1998, Springer. New York.Desu, M.M. και CRaghavarao, D. (1990). Sample Size Methodology, Academic Press Ine, San Diego CA.Aczel, A.D. (1993). Complete Business Statistics, Irwin, Boston.Siegel, F. Α. (1997). Practical Business Statistics, Irwin, USAΤσάντας Ν, Μωυσιάδης X. Μπαγιάτης Ν.και Χατζηπαντελής Θ. (1999). Ανάλυση δεδομένων με τη βοήθεια στατιστικών πακέτων, SPSS-Excel-S-Plus, Εκδόσεις ΖΗΤΗ, ΘεσσαλονίκηAgresti, Α. και Finlay Agresti, Β. (1979). Statistical Methods for the Social Sciences, Dellen Publishing Company, San Francisco, California.Anderson, R. D. Sweeney, J. D. και Williams, A. T. (1996). Statistics for Business and Economics, West Publishing Company, Minneapolis/St. Paul.Παρασκευόπουλος, Ν. I. (1993). Μεθοδολογία Επιστημονικής Έρευνας, Τόμοι 1 και 2, Αθήνα Institute of Technology UNITEC, http://hobbes.unitecnology.ac.nz/htbin/competency/users/home.cgi