Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και η Ειδική Αγωγή

Part of : για την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ; No.34, 2005, pages 23-25

Issue:
Pages:
23-25
Section Title:
Αρθογραφία
Author:
Abstract:
Δεν διατίθεται περίληψη.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
http://www.peekpemagazine.gr/sites/default/files/issues/pdf/peekpet34.pdf
References (1):
  1. Γεωργόπουλος, Α.—Τσαλίκη, Ε., «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Αρχές - Φιλοσοφία – Μεθοδολογία », Gutenberg, Αθήνα 1997.Παπαδημητρίου, Β., «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Σχολείο - Μια διαχρονική θεώρηση », Τυπωθήτω, Αθήνα 1998.Φλογάίτη, Ε., «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση», Ελληνικές Πανεπιστημιακές Εκδόσεις, 1993, Ελληνικά Γράμματα, 1998, Αθήνα.UNESCO - U.N.E.P., Environmental education and training (MOCKBA 1987), Nairobi - Paris, 1988Άρθρα οε περιοδικά:Γούπος, Θ., «Αξιολόγηση των προτάσεων των εκπαιδευτικών της προσχολικής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη διαμόρφωση σωστής περιβαλλοντικής συμπεριφοράς και τη δημιουργία και καλλιέργεια περιβαλλοντικής συνείδησης», Επιστημονικό Βήμα 2, 108 - 110, 2003.Στρατή, Ε., «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και ελληνική πραγματικότητα», Εκπαιδευτική Επικοινωνία 2, 36 - 40, 2003.Νόμοι:Ν.2817/2000 για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.Εργασίες:Πατσέας, Κ., «Περιβαλλοντική Εκπαίδευση: Ενέργεια - Ανάπτυξη - Περιβάλλον», Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα 1999.Κ.Π.Ε. Κλειτορίας α) Σχεδιασμός πιλοτικού προγράμματος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης - αγωγής για μαθητές (7 - 14 ετών) με νοητική υστέρηση. β) Χαρακτηριστικά ομάδων στόχου. Γενικοί στόχοι των προγραμμάτων. Γκονέλα, Ε., - Δήμου, Γ., «Παιδαγωγικό υλικό για παιδιά με νοητική υστέρηση», Αθήνα 1992.Γκονέλα, Ε., - Κονταράκης, Σ., - Λύγκα, Κ., «Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης με μαθητές (14 - 22 ετών) με νοητική υστέρηση, "Ενέργεια παντού"», Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Καλλιθέας, Αθήνα 2000.