Teaching ESL writing : process versus product

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.10, 1994, pages 33-45

Issue:
Pages:
33-45
Author:
Abstract:
Εδώ και πολλά χρόνια εμφανίζεται στην επαγγελματική βιβλιογραφία της διδασκαλίας της αγγλικής ως ξένης/δεύτερης γλώσσας ένας αφύσικος διαχωρισμός μεταξύ δυο παρατάξεων, που βλέπουν την παραγωγή γραπτού λόγου ως “προϊόν” ή ως “διαδικασία ”. Ύστερα από μια πρώτη εξέταση της διαφοροποίησης της ορολογίας, η εργασία αυτή επαναπροσδιορίζει τη διαδικαστική προσέγγιση και προτείνει να διδάσκουμε την έκθεση αφού πρώτα καθορίσουμε τα δικά μας κριτήρια και προσαρμόσουμε τα εγχειρίδια και τις μεθόδους διδασκαλίας μας έτσι ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των μαθητών μας. Στη συνέχεια, αφού αναγνωρίσει τη σημασία του να είναι ελεύθερος ο μαθητής να εκφραστεί και την ανάγκη να ασκεί κάποιον έλεγχο στο γράψιμο ο δάσκαλος, η εργασία ασχολείται με το αν και πώς θα έπρεπε να ενσωματωθούν στη διδασκαλία ασκήσεις ελεύθερης παραγωγής γραπτού λόγου. Τέλος, γίνεται προσπάθεια να αποδειχθεί πως τα στάδια της σύνθεσης, το prewriting, revising και editing αναφέρονται και στη μορφή και στο περιεχόμενο και έτσι αναδεικνύουν τις ανάγκες του μαθητή της αγγλικής ως ξένης γλώσσας.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία