Discourse connectors and language learning materials

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.3, 1987, pages 30-50

Issue:
Pages:
30-50
Author:
Abstract:
Σκοπός αυτού του άρθρου είναι να εξετάσει τη λειτουργία ορισμένων συνδετικών στοιχείων στο συνεχή λόγο και διάλογο γενικά, και να διατυπώσει το ερώτημα κατά πόσο έχει ενσωματωθεί στο διδακτικό υλικό όλο το φάσμα των λειτουργιών.Επισημαίνονται δύο επίπεδα λειτουργικότητάς τους τα οποία δεν έχουν διαχωριστεί μέχρι τώρα. Το ένα αφορά την ενδολειτουργία του συνεχούς λόγου, ενώ το άλλο αφορά τη δομική οργάνωση του διαλόγου. Το συμπέρασμα είναι ότι, καθώς δεν μπορούμε να βασιστούμε στη μεταφορά ούτε πραγματολογικών λειτουργιών ούτε στρατηγικών πρακτικών από τη μια γλώσσα στην άλλη, επιθυμητό είναι να συμπεριληφθούν τα πορίσματα αυτών των θεωρητικών ερευνών στο σχεδιασμό του διδακτικού υλικού.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει σχήματα, σημειώσεις και βιβλιογραφία