The learner as the core of the learning process : the role and training of the foreign language teacher

Part of : Εφαρμοσμένη γλωσσολογία ; No.8, 1992, pages 50-90

Issue:
Pages:
50-90
Author:
Abstract:
Στο άρθρο αυτό επισημαίνεται ότι η θεωρητική υποδομή σχετική με τη μάθηση της L2 είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τη διδασκαλία της ξένης γλώσσας και τη διαδικασία εκπαίδευσης των δασκάλων. Παράγοντες όπως ηλικία, κίνητρα, στάσεις, προσωπικότητα, μνήμη, ευφυΐα, διεπίδραση δασκάλου-μαθητή καθώς επίσης στρατηγικές μάθησης και επικοινωνίας οι οποίες εξατομικεύουν τη μάθηση επιτυχώς πρέπει να λαμβάνονται υπόψη στα προγράμματα διδασκαλίας. Γι’ αυτό το λόγο είναι αναγκαία η ενσωμάτωση της γνώσης αυτών των παραγόντων στα προγράμματα εκπαίδευσης των δασκάλων της L2.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία