Πολυμορφικό μοντέλο κριτικής ηλεκτρονικής κοινότητας μάθησης : στοιχεία μιας ποιοτικής νοηματοδοτημένης μάθησης από απόσταση

Part of : Θέματα επιστημών και τεχνολογίας στην εκπαίδευση ; Vol.2, No.1-2, 2009, pages 29-53

Issue:
Pages:
29-53
Author:
Abstract:
Η παρούσα εργασία αφορά στην παρουσίαση ενός εξ αποστάσεως κριτικού Πολυμορφικού Μοντέλου επιμόρφωσης, έρευνας και διδασκαλίας το οποίο εφαρμόζεται σε μια Ηλεκτρονική Κοινότητα Μάθησης (ΗΚΜ) εκπαιδευτικών και αφορά στην ενσωμάτωση των Τεχνολογιώντης Πληροφορίας και Επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική πράξη. Παρουσιάζονται οι μορφές και τα δομικά στοιχεία του, τα οποία το καθιστούν μια μορφή ποιοτικής και νοηματοδο-τημένης μάθησης, η οποία τελείται από απόσταση. Αποτελεί ένα στοχαστικο-κριτικό μοντέλοεπαγγελματικής ανάπτυξης, το οποίο συνδέει την τεχνολογική και παιδαγωγική εκπαίδευσημε την υποστήριξη της τεχνολογίας ασύγχρονης εκπαίδευσης και τη διά ζώσης διδασκαλία.Εντάσσεται επιστημολογικά στο Κριτικό-Διαλεκτικό Παράδειγμα, υιοθετεί το χειραφετικό ενδιαφέρον για τη γνώση και την κριτική συνείδηση και δίνει βαρύτητα στην πολιτική, ηθική,κοινωνική και κριτική διάσταση της εκπαίδευσης.
Subject:
Subject (LC):
Notes:
Περιέχει βιβλιογραφία