Η βιωματική μάθηση : Ορισμοί, προβληματισμοί, προϋποθέσεις

Part of : Εκπαίδευση ενηλίκων ; No.3, 2004, pages 4-10

Issue:
Pages:
4-10
Section Title:
Άρθρα-Μελέτες-Έρευνες
Author:
Abstract:
Στο άρθρο αυτό γίνεται μια παρουσίαση των βασικών θεωρητικώνμοντέλων και εννοιολογικών προσδιορισμών πουαφορούν τη Βιωματική Μάθηση και εξετάζονται οι προβληματισμοίαλλά και οι προϋποθέσεις που έχουν τεθεί για τηναποτελεσματικότητα και την καταλληλότητα των βιωματικώντεχνικών στην εκπαίδευση. Τέλος, γίνεται μια σύντομη περιγραφήτων βασικότερων μεθόδων που ο εκπαιδευτής μπορείνα εφαρμόσει προκειμένου να προκαλέσει στους εκπαιδευόμενουςβιωματικές εκπαιδευτικές εμπειρίες.
Subject:
Subject (LC):
Keywords:
Βιωματική μάθηση
Notes:
Η Νίκη Φίλλιπς είναι προϊσταμένη του Τομέα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού της Τράπεζας Κύπρου και καθηγήτρια-σύμβουλος του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου στη θεματική Ενότητα «ΕκπαίδευσηΕνηλίκων».